Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Amanda Jakobsson - 16 februari 2016 19:06

Hej babes! 

Jag är otroligt dålig på att blogga men får helt enkelt skärpa mig, har mycket annat i livet som går först. 

Jo, idag har vi på våran skola haft något som kallas Rt-mästerskap, vi som går i räddningstjänst har en turnering varje år. I turneringen spelar vi, handboll, fotboll, och innebandy. 

Ska jag vara helt ärlig så är det de bästa under hela året, de här året så vann vi Rt-mästerskapen. Vilket är otroligt härligt pågrund utav förra året där vi kom 2:a..


Nu tänkte ändra samtalsämne lite snabbt, jag har fått många frågor om min sexuella läggning. Det är jättekul att folk vill veta lite som det. 

Men att fråga mig varför jag är bisexuell är en rätt svår fråga. Alltså jag tänder på båda körnen, det är allt jag kan svara på. Jag kan inte gå in på detalj varför det blev så, det bara blev så som det är nu. 

Och jag är även stolt över mig själv, jag är den jag är. Jag är ingen annan..

Så hade varit tacksam om ni tänker lite på vad ni frågar, självklart får ni fråga men aha, ni förstår. 


Nog med det, nu hade jag tänkt att kolla på någon disney film (i love disney) och bara slappa och ta det lugnt. Det behöver jag efter detta. 


Men ni alla får ha en forsatt trevlig kväll och så hörs vi, puss


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 17 årig bisexuell tjej från Varberg, som älskar att göra galna grejer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards