Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Amanda Jakobsson - 7 februari 2016 23:46

Hej babes!
Nu är jag tbx till bloggandet, har inte bloggat på ett långt tag. Så tänkte, nä varför inte komma tbx igen.

Ja vad har hänt med mitt liv under tiden jag inte bloggat då?
Jo! Jag har äntligen kommit ut med att jag är bisexuell, har inte direkt gått ut och berättat de. Det var mest mina nära vänner som visste om det.
Men när jag började gymnasiet så tänkte jag, "nej, nu vill jag börja på något nytt, ingen vet vem jag är ens" så jag gick ut med att jag är bisexuell. Jag har aldrig känt mig så lättad med att komma ut med det!

Vad händer mer med mitt liv?
Ja, jag jobbar. Umgås otroligt mycket med kompisar, även familj.
Pluggar gör jag i stort sätt hela min vakna tid.
Går andra året på gymnasiet, jag pluggar räddningstjänst.
Nej, nu tänker jag inte babbla mer.
Har ni några frågor som ni vill ställa till mig, så får ni jättegärna maila mig.
Puss och kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 17 årig bisexuell tjej från Varberg, som älskar att göra galna grejer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards