Direktlänk till inlägg 9 februari 2016

Vad ska jag göra?

Av Amanda Jakobsson - 9 februari 2016 20:53

Hej babes!
Jag hoppas ni alla haft en underbar dag.
Idag har varit en sån dag när man tänker om sina problem, eller aha problem o problem, man tänker mycket i alla fall. Jag tror dom flesta har såna dagar.
Jag har tänkt så mycket, jag tror jag blir galen. Snack hit o dit.
Ibland kan jag inte förstå att folk snackar skit om folk, har dom några problem med en person, säg det istället för att prata bakom ryggen på människan.
Jag själv tycker att man får säga vad man tycker och tänker, inte snacka om det.
De flesta måste förstå att sluta snacka skit. Ta det med personen istället, man ska också kunna stå för det man säger och inte vrida o vända på sanningen.
Usch blir bara irriterad.

Nu har jag i alla fall tänkt hela dagen och tänkte koppla av med att kolla lite på youtube, det gör mig glad i alla fall.
Jag hoppas ni alla får en underbar kväll, så hörs vi.
Puss

Ps. Bilden är från förra månaden..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Jakobsson - 3 mars 2016 12:06


Hej babes! Jag gjorde de igen, har inte haft någon tid att blogga överhuvudtaget. Jag pluggar, jobbar och försöker umgås med familj och vänner. Men jag ska börja planera lite bättre, så detta inte händer igen. Nu lämnar vi de.... Idag är det ju...

Av Amanda Jakobsson - 20 februari 2016 17:24


Hej allihopa! Hoppas ni som har precis fått lov har det underbart. Själv ska jag slita som ett djur på jobbet. Men vad gör de, får pengar så klagar inte direkt. Min vecka startar med jobb så idag till på måndag ska jag jobba. Ikväll blir det...

Av Amanda Jakobsson - 18 februari 2016 21:21

Hej allesammans! Hoppas ni har haft en underbar dag idag, jag kan säga min dag har vart upp o ner. När jag vakna så såg jag snön.... Där förstörde de min morgon, men var även lite glad för jag hade sovmorgon.. Sen har skolan varit som vanligt, ...

Av Amanda Jakobsson - 16 februari 2016 19:06


Hej babes!  Jag är otroligt dålig på att blogga men får helt enkelt skärpa mig, har mycket annat i livet som går först.  Jo, idag har vi på våran skola haft något som kallas Rt-mästerskap, vi som går i räddningstjänst har en turnering varje år. I...

Av Amanda Jakobsson - 12 februari 2016 08:55


Gomorron på er allihopa! Hoppas ni har fått en bra start på dagen. Min morgon har varit helt fantastisk, inställda lektioner på morgonen och soligt väder, ja allt har varit underbart! Imorgon blir nog dagen inte likadan som denna. Jag ska...

Presentation


Jag är en 17 årig bisexuell tjej från Varberg, som älskar att göra galna grejer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards